Klantenservice

Sanitair & Keukenhuis stelt de hoogste eisen aan zichzelf waar het de bestelling, levering en montage (optioneel) van badkamers en keukens betreft. Maar we beseffen ook dat we niet feilloos zijn. Mocht er onverhoopt iets misgaan, dan weet u zich als klant in ieder geval verzekerd van een Klantenservice die alle klachten met zorg behandelt en zo snel mogelijk oplost.

U kunt op ieder gewenst moment uw vraag of klacht achterlaten. Met uw referentienummer kunt u inloggen op de website. Binnen twee minuten vult u een aantal gegevens in en verstuurt het bericht. Wij pakken uw dossier erbij en bellen u zo snel mogelijk terug. Met alle gegevens in de hand kunnen we snel vaststellen hoe we uw klacht op kunnen lossen.

Maak een afspraak

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan onze privacy policy.